vineri, 18 iunie 2010

[AR] Weekend 18-20 iunie 2010

Problema e ca se intampla multe[cu mine, personal;dar si cu Aradul] si cu greu mai tin pasul. Totusi, pentru ca mi-am gasit in acest moment energia si determinarea necesara, va voi face lista [incompleta, probabil, asa ca imi cer scuze] a evenimentelor aradene din acest weekend.


VINERI, 18 IUNIE 2010

Club Flex, ora: 22: Concert Cassa3 [cover-uri]. Acces: 5 RON
CONCERT AMÂNAT!!!
In seara aceasta, la Flex, concertul va fi inlocuit cu o seara de Karaoke.


La Mouche Society Club, ora: ?: Retro Party. Acces: ?





SAMBATA, 19 IUNIE 2010

KF, ora 20: Concert Persona. Acces: 10 RON  [cel amanat de pe 4 iunie datorita vremii nefavorabile]



Club Flex, ora 22: D'n'B, Breakbeat. Dubstep, Hip-Hop Party cu Waka, Sensorship, G-Man, Dr. Dan. Acces: 10 RON



DUMINICA, 20 IUNIE 2010

Club Flex, ora 22: Concert PhenomenON, Acces: liber


La Mouche Society Club, ora: ?: Stand-Up Comedy. Invitati: ?Acces: ?


P.S. Ma aflu intr-un impas momentan. Mai am 3 luni sau mai putin de stat full-time in Arad. Urmeaza, din septembrie, sa ma plimb foarte des intre Arad si Timisoara, prin urmare nu stiu ce sa fac cu blog-ul! propuneri:

*Sa il tin in continuare doar pentru evenimente aradene? 
Avand in vedere ca voi sta mai mult prin TM, s-ar putea sa nu fiu atat de bine pusa la curent, dar e realizabil considerand ca in Arad evenimentele [din pacate!] nu se tin lant.

*Sa promovez doar evenimente din Timisoara? 
TM are multe si bune. Imi va lua putin sa imi gasesc cele mai bune surse de informare, dar estimez ca daca le voi gasi, in maxim o luna de la mutare voi fi capabila sa tin un blog destul de bun cu evenimente timisorene.

*Sau sa fac o selectie a evenimentelor care consider eu ca merita bifate, atat din Arad cat si din Timisoara?
Asta e cea mai grea varianta, dar poate si cea mai buna. Avand in vedere ca am inceput cu Arad, nu pot sa-l las balta. Si in acelasi timp, ar fi o pierdere pentru aradeni sa nu fie informati daca este un party misto in TM, mai ales ca majoritatea cititorilor sunt din Arad.

Please VOTE! Poll in dreapta!

Niciun comentariu: