duminică, 10 februarie 2008

Vreau...

...o casă pe malul Oceanului, de preferat în Brazilia, unde oamenii sunt ideal de negrii, iar limba armonios de îmbârligata; probabil că în cel mai bun caz mă voi alege cu o casă pe malul Mureşului, care şi aia o voi lua ca pe o mare realizare.

...să trăiesc o iubire ca în Jeux D'Enfants, pentru că nu e o relaţie ideală, dar sentimentul e profund şi încrederea mare. Nu ştiu de ce tind să visez, totuşi. E clar şi evident că soarta mea e aceeaşi ca a celorlalte femei din familia mea: căsătorie(cu un tip fad, a cărei activitate zilnică va fii să se uite la meciuri, să bea bere şi să discute salarille altora), copil/copii care îmi vor mâncă nervii până la salar, divorţ, şi, poate, cu mult noroc, o pensie liniştită.

...să fiu mereu înconjurată de prieteni, ca să ne facem viaţa mai plăcută unii altora. Dar să fim realişti, care om poate să se impartă egal între viaţa profesională, cea sentimentală şi cea socială? Nu ştiu de ce am impresia că în cazul meu ultima va ieşi din discuţie.

...pruncul meu să fie un bunoooooooc. BĂIAT, deci! Bunoc. Cred în forţele mele şi ale Mamei Natură şi nu accept sa fiu descurajată în privinţa asta!

...să am un job bine plătit, să nu trebuiască să fac ore suplimentare şi care să îmi placă să-l practic. Perfecţiunea nu există, ştiu!

...o casă cu şemineu.

...să îmi găsesc rostul în viaţă.

AMIN.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu vreau in Portugalia :D
limba aia :X

restu is ok :D

gasitul rostului in viata ii scopu' suprem :)