duminică, 7 martie 2010

Bazinul "Flex"

Un nou bazin de inot s-a inaugarat ieri, 6 martie 2010, in locul Clubului Flex de pe strada Unirii nr. 5. Cu ocazia inaugurarii noului loc de agrement acvatic am avut placerea sa luam parte la un chef cu DJ exclusiv aradeni, pe numele lor de scena Eclectic Roots, selfmademusic, Firedrill, Vitzi, Bread&Butter si Elementrix pe ritmuri de minimal, techno, electro, funk, big beat, hip-hop, dubstep, reggae, drum'n'bass si ceva muzica de pastilati undeva pe la 5 dimineata pusa de Nilamarva, cel ce trebuia sa se ocupe de visuals, dar a cam picat chestia pt ca nu i-a fost asigurat cablul de la proiector de catre club.
Si daca asta ar fi fost singurul minus din punct de vedere organizatoric al evenimentului, nu ar fi fost nicio problema. Insa asta nu e tot. Transformarea clubului in bazin de inot s-a datorat, din cate am inteles, unei conducte sparte intr-una din bai. M-am intalnit cu o colega de clasa care mi-a spus ca o deranjeaza ca ii reproseaza lumea ca a ales sa isi ia in picioare cizme de guma[stiti voi, cizmele alea de guma colorate si destul de populare in randul fetelor si extrem de practice cand ploua] Am linistit-o spunandu-i "Stai linistita, la un moment dat in seara asta se va infunda probabil ceva buda si o sa fie apa peste tot." Nu stiam exact ce vroiam sa zic prin "peste tot", dar estimam ca in cazul in care era sa se intample o asemena paguba, probabil apa ar fi fost pana undeva pe la masa de fussbal. WRONG! Nenorocirea s-a intamplat, iar apa a fost, la propriu, peste tot! Pana undeva pe la ora 1, Flexul era imbibat in apa, nivelul apei scazand odata cu inaintarea in noapte pt ca adidasii oamenilor veniti la chef actionau pe post de mopuri, bureti sau carpe.
Evident, au inceput sesizari si plangeri adresate oamenilor de la bar. Reactia personalului "Flex" a lasat de dorit:
"Stiti, nu aveti un mop sau ceva?" intreb.
"Degeaba, nu vezi cat e apa? Incerc sa-l sun pe Adi [proprietarul Flex] sa vedem ce sa facem, dar are telefonul inchis. Acum incerc a 30-a oara!"
"Pai atunci, luati o foaie de hartie, scrieti pe ea "defect" ca macar sa nu mai foloseasca nimeni baia respectiva!"
...si asta a fost singura masura luata!
In continuare, oamenii se balaceau si dansau in apa si...[nu o sa ghiciti niciodata!] CIOBURI! Multe! Bine, se stie ca la chefuri se sparg lucruri, sticle de bautura sau pahare mai ales. Dar deja cand se trece la VEIOZE, masura a fost intrecuta. Un oarecare individ a spart la un moment dat o veioza[din aia alba ce sta deasupra meselor mici de 4 pers.], iar in urmatoarea jumatate de ora, numarul veiozelor sparte s-a ridicat la 3. Dupa parerea mea, inadmisil, iar daca personalul Flex ar fi vrut sa actioneze pt binele lor material si pt intretinerea unei bune atmosfere in club, l-ar fi data afara dupa primul incident.
Asadar, culmea, petrecerea continua cu blugii si adidasii uzi, si talpa incaltarilor plina de cioburi. Cute! Daca ar fi sa dau o nota spatiului in care a avut loc "Make/Believe", cu siguranta ar fi cu minus.
Mai departe trecem la cea de-a doua ramura de organizatori, si anume dj-ii care au pus muzica, cei ce erau meniti sa binedispuna publicul, ca rasplata pentru donatia facuta, pt ca da, am uitat sa mentionez, dar a fost o perecere caritabila. In mod suspect, nimeni nu stie cui a fost facuta donatia. Cute again.
Am observat ca au fost 2 tipuri de dj acolo: dj care doar stiu muzica si dj care doar stiu sa umble la butoane. Sfat: daca nu stii "what does that button do?" nu il apasa numai ca esti curios. Ia-ti un asistent de butoane si zi-i tu ce piesa sa puna. Publicul, oricare ar fi starea lui de ebrietate sau indiferent pe al catelea nor se afla, isi da seama ca ceva nu-i in regula cand aude muzica intr-o singura boxa, pt ca ai futut tu balance-ul, sau cand uiti sa pui bass si lasi numai inaltele la o piesa care iti cere joase. Iar cel mai tare ne enervam cand se OPRESTE MUZICA. Aia chiar nu avem cum sa nu ne dam seama. Spune-mi, te rog, ti-a fost greu sa te uiti pe unde calci sau ce cabluri scoti? Din partea dj-ilor am auzit gafa, dupa gafa, dupa gafa, dupa...[obosesc sa repet asta pt cate gafe au fost].
Dupa atatea chestiuni negative mentionate, am gasit totusi un lucru pozitiv de mentionat: varietatea muzicala. La capitolul asta, baietii s-au tinut de cuvant si au aratat o mostra din fiecare gen promis. Big Up aici! Printre piesele care le-am recunoscut, cu toate ca nu erau in variantele lor originale s-au numarat:
Foreign Beggars ft. Noisia-Contact
Dizzee Rascal - Sirens
The Jacksons 5- Blame it on the Boogie 
George Dekker - Ganja Farmer
Sper ca pe viitor, Flex-ul sa ia masuri si sa-si trateze publicul cu respect, iar acesti oameni care pun muzica pe la chefuri si se autointituleaza DJ sa invete un pic cum ar trebui sa apese butoanele respective si sa fie mai atenti pe unde calca.
Pana la urmatorul chef[care sper sa aiba loc in alta locatie], numai bine!

33 de comentarii:

B. spunea...

a fost pool-party azi noapte!!!:> ca ala din vara de la abel :))))))) urat chef...mai bine plecam cu lore la tm :-<

Trish spunea...

Conditii acerbe, trebuie sa recunosc. Muzica, la un moment dat chiar mi-a placut si am dansat f mult, dar si-au batut joc de noi cei de la Flex:| Bine ca nu a lucrat Manu ca innebunea:)) oricum, am vb cu Noemi si a fost mega nervoasa!

Gabi spunea...

Adesea te-ai indoit de mine si de deciziile WWMP-ului in materie de parteneri. Cand ne-am retras din Flex din motive similare am fost criticati ca ratam un spatiu super tare si nu numai. Evenimentele noastre sunt clare si stabile iar ce se intampla acolo e dezastruos si se va clatina tot mai mult. Cat despre nebunia cu "Party Caritabil" am avut o dicutie si cu "Vitzy" si stiam ca este o prostie sfirdatoare.

Ma abtin aici si sper ca incet incet sa se trezeasca si tinerii din Arad si sa inceapa sa aprecieze mai mult calitatea evenimentului, organizarea, invitatii si sonorizarea. Daca o mai tinem asa si cei putini care mai facem ceva in Arad se vor retrage!

daddy africa spunea...

flex = mizerie
imi aduc aminte de o petrecrere cu dj down din fostul flex (demisol) cand apa mustea pe podeaua birtului . se pare ca problema igienei e una ce persista.
initiativa lui cernea cu petrecerea caritabila e cat se poate de onorabila. din cate am inteles banii vor fi donati chiar astazi copiilor nevoiasi .

Trish spunea...

@Gabi: cu fiecare eveniment mi se demonstreaza ca flex-ul, in cazul in care ar fi ramas partener wwmp, ar fi tras in jos evenimentele si lumea ar fi asociat wwmp cu spatiul. o decizie buna de a renunta!

@daddy africa: se pare ca reputatia formata pe vremea cand flex-ul era pe str. V Goldis a ramas. pacat.

Gabi spunea...

@daddy africa
Permitemi sa fiu sceptic cu privire la informatiile ce le primesc de la tine. Am aruncat si eu o privire peste evenimentul acela si fiecare are alta poveste.
Nu exista nimic mai amuzant decat faptul ca nici acum nu se stie unde vor ajunge banii si nu se stie nici cati bani si asta vad si la tine:"din cate am inteles banii vor fi donati chiar astazi copiilor nevoiasi" - Cine sunt aiai bai? E plina tara de copii nevoiasi, de cand schimba ceva un Party "drum'n'bass" care stim foarte bine, amandoi, este un party unde nu se intampla lucruri prea frumoase.
Sa deduc ca la intrarea in iad D-zeu percepe bilet pentru copii nevoiasi?
(Sunt foarte curios daca va prinde cineva ultima mea irnoie)

ManueLLa spunea...

Îmi pare EXTRAORDINAR de bine că nu am participat la acest party. Presimţeam că va ieşi foarte urât, după dezastrul ultimului party de drum'n base organizat în Flex.
Oameni buni, nu v-aţi pus deloc întrebarea DE CE doar la acest gen de party-uri se inundă clubul, unde te uiţi vezi numai cioburi, candelabre sparte etc???? După un asemenea party, ORICE local, club, orice ar fi arată ca un loc în care ar fi stat ANIMALE.
Îmi pare rău să spun asta, am o groază de prieteni care frecventează party-urile respective, dar ce se întâmplă acolo e INUMAN.
VĂ ROG nu vă plângeţi de "personalul FLEX" sau de locaţia Clubului ( citez : "Flex=mizerie") VOI cei care aţi fost acolo sunteţi singurii vinovaţi, aşa că nu are rost să daţi vina pe alţii. Nu cred că exagerez absolut deloc dacă am folosit cuvântul "ANIMALE" exemplul următor de care te-ai legat şi tu Patri, ar trebui să vă pună un semn de întrebare dacă e ok anturajul cu care vă petreceţi timpul: Candelabrele care erau sparte, INTENŢIONAT le-a spart un anume tip, care se pare că se simţea extraordinar de bine să danseze în cioburi, o matahală de bărbat care după ce Noemi s-a pus să măture pe lângă masa lui resturile de candelabru, i-a dat 2 palme şi a împins-o de a dat gagica cu capul de cărămidă. Un cucui extraordinar la ea în cap se simte. Explică-mi şi mie Patri ce se putea face în acea situaţie? Adi avea telefonul închis într-adevăr, dar INCAPABILUL ăla de bodyguard al Flex-ului nu era la datorie când trebuie. Aia nu e vina lui Adi. CINE să dea afară MATAHALA aia? Poliţia? să fim serioşi! Organizatorii se alegeau şi cu o amendă de toată frumuseţea şi party-ul sigur era oprit. Oricum, ştim cine e respectivul tip şi ĂLA va plăti candelabrele. Vi se pare normală atitudinea tipului? Şi apoi a TUTUROR celor prezenţi de a arunca cu sticlele şi paharele goale în sală, JUST FOR FUN. De boxa sau boxele stricate nu ştiu nimic, însă pot spune că celelalte pagube şi le-a asumat Adi. Vi se pare normal că nu mai avem aproape nici un pahar în bar? Aşa că nu vă mai luaţi de patronii de cluburi din Arad, voi şi publicul animator de această muzică nu vă ştiţi controla.
Lucrând la Flex, chiar am experienţa multor seri în care era FULL şi nu se întâmplau astfel de dezastre. Ultima seară de genul pe care o pot da exemplu e chiar de sâmbăta trecută, Constru Party. S-a băut enorm, vânzările au fost cu mult peste sâmbăta asta, sala nu arăta în HALUL ăsta de vandalizată, şi femeii de servici nu i-a luat 12 ore să facă curat. CONCLUZIA : Deşi se spune contrarul,ROCK-erii sunt mult mai civilizaţi. Dacă ar fi după mine, party-uri de genul ar trebui organizate în pădure!
Sorry de comentariu, dar nu mă puteam abţine. sunt dispusă să răspund face to face la replici DAR să aveţi şi argumente.

daddy africa spunea...

@gabi

te-as ruga sa iti controlezi limbajul si formele de adresare. nu ne tragem de sireturi si nu vorbim cu "bai" !

nu am facut parte din organizarea acestui eveniment. am fost doar invitat sa pun muzica acolo, pro bono, la fel ca toti ceielalti ce s-au instalat pe rand in spatele mixerului. nu stiu ce informatii ai primit de la mine . nu tin minte sa fi discutat vre-o data despre make/belive.

poti lasa scepticismul de-o parte, sunt 100% sigur ca banii stransi vor fi donati acolo unde este nevoie de ei, iar dovada acestui lucru va aprea in decursul saptamanii.

@manuella

comportamentul tine de educatie si nu de genul muzical pe care il asculti.

B. spunea...

total de acord cu manu.si eu sunt de parere ca oamenii sunt de vina,nu locatia...umblu si la party-uri dnb si rock si nu se compara ca nivel de civilizatie.

Gabi spunea...

@daddy africa
Pe un blog imi permit sa emit ideile in ce format vreau eu. Nu ne tragem de sireturi Moldi dar nici nu ne lovim peste umar!
Informatii sunt si comment-urile si de acolo am preluat punctul tau de vedere.
Apropo de cele spuse de manuela, invata sa respecti parerea ei si sa nu devaghezi spre educatie ca stim foarte bine ca nu este adevarat. Manu subliniaza pertinent cateva chestii si stie, ca noi toti, ca numai la party-urile de acest tip se intampla "nenorociri".
Lasa oamenii sa se exprime Moldi si nu sari ca ars ca nu sa legat nimeni de tine ci de eveniment.
Daca era cu adevarat un eveniment "caritabil" cu intentii "onorabile" de ce nu au sistat evenimentul organizatorii cand au vazut ce dezastru iese?
Apropo daca tot esti asa informat nu vrei sa ne dai detalii complete:
suma stransa = ?
numele organizatorilor = ?
copii nevoiasi = ?
cum se va inregistra actul de donatie, in baza a ce?
de ce nu se stiu nici acum aceste lucruri?

@manuella
FLEX = un bar dezorganizat! In rest subscriu la mare parte din punctele subliniate de tine.

B. spunea...

nu mi se pare ca ce s-a intamplat tine neaparat de organizare proasta sau de club.nici organizatorii,nici personalul de la flex nu sunt de vina ca exista handicapati care sparg tot ce prind si fac scandal ca sa se distreze...

daddy africa spunea...

daca ai fi procesat corect comment-urile si informatiile din ziarele online / forum-uri ai fi inteles ca, gabi cernea a fost cel care a organizat muzica si detaliile legate de donatie. acum are datoria morala de a se justifica in fata celor care au platit la intrare 10 lei. in rest, daca mai ai alte intrebari ar fi bine sa i le adresezi lui .

in alta ordine de idei tot de educatie tine sa nu iti dai cu parerea aiurea despre un eneniment la care nici macar nu ai participat .

Lehel spunea...

muzica a fost buna chiar la un moment dat foarte buna. in legatura cu spargerile, rusine celor care se "distreaza" in asemenea mod pe banii si nervii altora.. daca asa de mult iti place sa spargi dute acasa si ia vazele, bibelourile,farfurile ... etc a lu mata si ai putea sa le spargi chiar in fata ei.. poate va distrati amandoi (pt. cei care se simt sau ar trebui sa se simta).
in legatura cu apa... nu este clubul exclusiv de vina. canalizarile sunt vechi- nu neaparrat in club, posibil la intrarea in club cea ce apartine de municipalitate care ar fi responsabil sa le tina in ordine atata timp cat oamenii isi platesc taxele...
imi pare rau de personalul din flex care trebuia sa suporte pe unii prea mult "destepti"

io spunea...

pt femei..nu mai aruncati dracu chestii prin wc ca de aia se tot infunna si sunt inundatii....si cand se pun foi cu defect nu va mai stergeti la c-r cu ele...

vitzi spunea...

dece discutam despre chestii stupide ? wtf ? si ce daca sa spart ? de ce nu a fost acolo un om de paza ? unde a fost conducerea de la bar? se stia cum e un party DNB, nu e prima data cand se organizeaza un astfel party acolo.

@ Gabi - fara suparare , noi am discutat despre ce scrie pe pagina Respira Verde. Nu aveai cum sa tragi o concluzie atat de repede , si daca ai tras o concluzie deja atunci sorry man , dar atunci nu scrie numele meu peste tot "ca Vitzi nu stiu cum " . Tu ai vazut blogul Respira Verde , unde a trecut cineva ceva prostii si mai luat pe mine la intrebari.

Dude wtf ?

Eu am spus " ce scrie acolo este o prostie" .

Si am vazut ca se leaga lumea pe mai multe site-uri si bloguri , de apa care a curs peste tot , si eu am fost deranjat de acest fapt ( eu nu a-si opri din cauza asta un eveneiment ).Cei care au spart tot ,nu inseamna ca sunt neaparat ascultatori de muzica electronica ,pt ca cei care sunt cu adevarat , deobicei danseaza ,apropo majoritatea care asculta DNB , Breakbeat ,au fost ROCKERI ,sa fie clar pt toata lumea.

Toate scrierile de pe mai multe bloguri se bazeza pe faptul ca a curs apa si Dj-ii nu au facut treaba buna ,

Ceea ce vad , ca abia asteapta cativa ca noi sa facem ceva , care poate nu a iesit cum s-a dorit , pt a avea dupa aceea ce critica .

Partyuri DNB se vor organiza in continuare , daca nu aici atunci altundeva.



Nu am fost organizator la acest party, doar am incercat sa pun muzica ,si nu sunt nici dj.

Bani au fost cheltuiti acolo unde trebuie , se va posta si dovada .

Bine inteles sa nu ma intelegeti gresit , sunt de acord ca, toti avem dreptul de a ne exprima pe unde putem .

Piece

E.R. spunea...

Hai ca deja o dam in Lambada. Lasati la o parte problemele personale care le aveti unul cu altul si incercat sa fiti macar 5 minute subiectivi si realisti.


1. Vineri dupa-masa am primit confirmarea de la Adi ca sambata la 6 ne intalnim in Flex sa vedem cum ne organizam. (aveam nevoie de cablu pentru proiector, pupitru pentru dj, aranjarea meselor + multe alte chestii). La ora 6 fix noi am fost prezenti in Flex. Unii chiar inaintea noastra. Adi nu era de gasit, avand telefonul inchis. Buuuun. Am reusit noi cumva sa ne pregatim pentru party. Nervi, stres, dificultati tehnice, am trecut peste ele. Ni s-a mai comunicat faptul ca la intrare va fi o persoana angajata de Flex care caute lumea de sticle cu tuica si alte chestii. Probabil era invizibil bodyguard-ul pentru ca eu unul nu l-am vazut.


2. Atat timp cat persoana care are ca sarcina debarasarea meselor sta la bar si bea si fumeaza e si normal sa fie sticle peste tot. La o masa plina de sticle inevitabil cad 2-3 pe jos. Daca cineva le-a aruncat intentionat, asta nu stiu... Nu am vazut. Eram chiar in celalalt colt al clubului. Chestia asta nici mie nu imi convine.


3. Spargerea conductei a fost o chestie total random, care nu putea fi prevazuta. Sau probabil era ceva de asteptat din moment ce au mai fost probleme de genu in Flex. Oricum putea fi remediata chiar si cu un banal tub de silicon sau ceva. Dar chestia asta nu o puteam face eu sau oricine altcineva pentru ca personalul Flex trebuia sa fie pe faza. Daca imi legam bluza in jurul conductei poate era toata lumea fericita si nu existau discutii.


4. Noroc ca nu a ajuns apa la vre-un prelungitor de la pupitru ca plecam de acolo intre 4 scanduri. Oricum erau cu probleme prelungitoarele alea pentru ca ne-am mancat nervii cu ele inainte de party.


5. Vandalismul si comportamentul neadecvat nici mie nu imi place. Aici chiar nu am nimic de comentat. Aveti perfecta dreptate.

E.R. spunea...

6. Nici macar noi nu am stiut unde vor ajunge banii. Nu am anuntat nimic "oficial" pentru ca am cautat o casa de copii care chiar are nevoie de o donatie. Dupa cateva vizite facute Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad, am hotarat ca donatia sa ajunga la ADĂPOSTUL DE ZI ŞI NOAPTE PENTRU COPIII STRĂZII "MORCOVEAŢĂ". Suma donata este de 2000 RON. Nu conteaza cine doneaza, cine a organizat, cine culege laude sau reprosuri, si asa mai departe. Important e ca mai exista lume careia ii pasa si vrea sa faca un gest frumos.
PS: Persoanele sceptice pot cere copii xerox de pe facturile pe care le avem. Le vom da cu cea mai mare placere.


7. Oricat de bine ne-am organiza, tot se intampla chestii imprevizibile. Daca face cineva un festival in aer liber sau concert sau ceva, si incepe ploaia pe cine ia la rost? Meteorologii? Jesus Christ ? Dumnezeu? Sa fim seriosi... Poate exista un plan pus la punct cu precizie milimetrica... Shit happens. Mai ales cand depinzi de cineva si persoana respectiva nu poate fi de gasit.


8. Calitatea evenimentelor... heh... ce paradox. Chiar nu am mai vazut de mult in Arad un eveniment organizat ca la carte, cu invitati de marca, sonorizare, promovare, etc. Toate chestiile care se intampla sunt semi-amatoricesti in comparatie cu ce se intampla in alte orase sau chiar si afara. Whatever... intram in alte zone deja.


9. Dupa vreo 4 ani de party-uri organizate prin tot felu de cluburi, birturi si baruri din Arad, (+ Expo) chiar am ramas profund dezamagit de manageri/patroni de cluburi. Credeam ca in Flex e altfel. Se pare ca m-am inselat. Daca puneam muzica pe bani si ni se promitea o anumita suma, mai ziceam si eu ca ar fi ceva normal sa luam o mica teapa si sa nu mai vedem nici un ban. Deja cand facem ceva pro bono, care pe deasupra are ca scop ajutorarea unor amarati de copii, si noi suntem pusi la zid pentru lucruri care nu se intampla din cauza noastra mi se pare nedrept. Asta deja e cu totu alta poveste.


10. Dupa o asa experienta macar stim ca nu are rost sa mai facem nimic pentru ca nu avem cu cine... Sper ca macar copiii sa se bucure pentru ca vad ca toata lumea e nemultumita.

11. @ Gabi

a) Nu se stie unde vor ajunge banii pentru ca Gabi Cernea impreuna cu parintii s-a ocupat de asta. Nici noi nu am stiut 100% unde vor ajunge banii.

b) Stai linistit ca nici in alte locuri nu se intampla lucruri prea frumoase.

c) Un party "drum 'n bass" nu schimba nimic. S-a folosit un lucru care oricum se intampla sambata seara, in orice club ai merge. Daca am fi facut o expozitie, un concert, sau orice altceva pun pariu ca nu ar fi venit nici 50 de persoane. Daca umblam pe strada cu o cutie pentru donatii nici macar atat. Scoate din peisaj cuvantul "caritabil" iar apoi priveste-l ca pe un bonus. Puteam foarte bine sa facem doar party, banii sa ii bagam in buzunar si sa fie toata lumea fericita.



Cred ca inchei aici ca deja scriu romane politiste.

E.R. spunea...

Obiectivi, pardon. Oboseala asta...

Trish spunea...

cred ca E.R. a raspuns f. bine la majoritatea nelamuririlor iscate. ca sa conclud si eu la randul meu, mai imi ramane sa mentionez faptul ca scopul acestui articol nu a fost sa acuz organizatorul de ilegalitati sau sa il acuz de lipsa de simt organzatoric avand in vedere ca e printre primele lui actiuni de genul. Gabi Cernea aka elementrix merita felicitat pt intiativa si incurajat pe mai departe. la fel merita felicitati si restul oamenilor care i-au acceptat propunerea de a ii fi partener la acest eveniment.
ce ramane in continuare o problema este atitudinea proprietarului Flex fata de eveniment. sper ca pe viitor sa devina mai cooperant, sau organizatorii de "dnb parties" sa gaseasca un local dispus sa ii gazduiasca cum trebuie si sa le ofere tot ce au nevoie. good luck, i guess.

SUCK MY... spunea...

@ moldi, vitzi, E.R. : aveti perfecta dreptate la tot ceea ce ati spus si va multumesc pentru sustinere!!! @gabi: sa incerc sa fiu diplomat... nu te cunosc si sincer nici nu as vrea sa cunosc un astfel de om ca tine in viata mea. 1 la mana eu nu ma pun sa comentez "faimoasele" tale evenimente de la wwmp care pur si simplu da-mi voie sa-mi spun si io parerea daca toata lumea o face...sunt de CACAT. 2 la mana nu inteleg de ce dumnezo va bagati atata in seama pe blog-uri si pe tot felu!? cred ca nu ati avut parte de prea multa atentie cand ati fost mici si acuma vreti si voi sa fi-ti in centru atentie.3 la mana intr-adevar un o iesit evenimentul exact la ce ma asteptam, si imi asum o parte din vina dar problemele cu apa, veioze, sticle si plm... imi pare rau sa spun da aia nu o mai fost treaba mea, aia ii treaba clubului! @gabi: nu inteleg de ce te tot agiti atata ca unde merg banii...Nu ai bani de mancare, esti boschetar, mori de frig pe strazi...?? Pai zi asa atunci, data viitoare (adica niciodata) o sa fac un party caritabil si o sa-ti donez tie toti banii!!! Apropos de faza cu dnb party nu stiu ce animale vezi doamne...atunci ce sunt rockerii in plm...ceva model de sconcsi sau vaci sau cum plm sa le zic, ca deja o dam pe jigniri din astia care nu au nici un rost. 3 la mana...in ciuda faptului ca cativa nici macar nu ati fost la kef sa vedeti cum si ce o fost, tin sa va anunt ca multi dintre participanti s-or simtit chiar fff bine! In legatura cu apa si toate chestiile neplacute ce s-or intamplat vorba lui E.R. ... shit happens! iar daca voi sunteti niste printese si printi si nu suportati un astfel de party si astfel de cluburi ( de tot cacatu') va sugerez sa mergeti atunci in "Rene" si sa lingi podeaua ca ii mai curat acolo. @gabi: intr-adevar is multi copii nevoiasi in toata lumea dar daca gandim toti ca tine...aia da IAD!!! Fiecare face ceea ce poate si ce vrea. Eu am vrut sa fac asta. Nu ajut toti copii nevoiasi de pe lume, dar macar ajut cativa si poate in alta parte mai ajuta cineva inca cativa si crede-ma ca se aduna si conteaza!!! Si nu s-o stiut cine ii organizator pentru ca asa am vrut eu. Nu am nevoie sa fiu in centrul atentiei ca voi si sa primesc laude sau whatever! In final vreau sa inchei in felul urmator... Daca doriti si mai multe detalii despre aceasta donatie luati legatura cu Adapostul de zi si de noapte "Morcoveata" cu doamna Director Mihaela Codreanu. In alta ordine de idei bagati-va ca muscata in cacat unde habar nu aveti ca oricum sunteti LAME si toata lumea stie asta...pana la urma se vede ca traim in Romania!!! ps: peace out

moimoi, the artist formally known as mimi spunea...

cred ca acel suck my nu face parte din "noi" cei ce am prestat sambata, nu recunosc atitudinea. oricum are dreptate chiar si daca pe un ton total agresiv. acestea fiind spuse consider ca s-au clarificat toate necunoscutele din ecuatie si nu mai are sens sa palavragim.

Gabi spunea...

@Vitzy
M-ai inteles gresit. Te-am mentionat ca fiind unul dintre cei implicati care nu stie nimic, atat!
Dar daca tot ai mentionat blog-ul respira verde, am sa subscriu la cele spuse de tine:"ce scrie acolo este o prostie"!
@”E.R.”
Nu e ok tot ce zici tu dar lasam asa. De ce nu te semnezi cu numele?
@”SUCK MY...”
Daca esti cine vrei sa deducem ca esti o sa ne cunoastem, nu-ti fa griji, aradul e mic! Recomand, sincer, sa-ti revizeuiesti vocabularul pana atunci, ok?
Daca nu esti cine deducem ca esti am sa te rog sa ne dai si un nume ca sa nu acuz aiurea, ok?
P.S.: Eu nu am semnat in numele asociatie si sper, sincer, ca esti nervos si ai exagerat aiurea.

E.R. spunea...

@ Gabi: Numele e doar o insiruire de litere. Nu are nici o relevanta.

E.R. spunea...

Daca ati fi vazut bucuria de pe chipurile copiilor nu ati mai fi comentat nici unul nimic.

daddy africa spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=lX66ZZSRerc&feature=related

Suck My [ Click me! ] spunea...

AhahahahahahahahaAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaAhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Looooseeerrrsss!!!!!!!

@daddy africa
Michel Jackson? ce pula mea? te manca in cur?

@E.R
Mai pe tonul tau de "handicapat care sparge tot" [ citez B, Manuella ] Sa`mi sugi pula! Da?

@Suck My..
Ma pula! Poate vrei sa suck my!

@Gabi
Dale paci! Nau treaba baieti..

@Lehel
no comment reply so far

@io
"cand se pun foi cu defect nu va mai stergeti la c-r cu ele" ahah! True

@Trish
Gooooooo Trish!

Ps: "restul e tacere"

E.R. spunea...

Mda... Ce sa ceri de unde nu este?

Anonim spunea...

aaa...probabil tu esti handicapatul si homosexualul de frate-so. @gabi: cum tu iti permiti sa vorbesti tot felul de porcarii si pareri idioate si jigniri asa imi permit si io sa vorbesc despre voi ce vreau...pana la urma ii o tara libera! intr-adevar ii mic aradul, dar eu sincer sper sa nu ne intilnim niciodata...eu asa zic ca ii mai bine. sa stii ca de obicei nu jignesc lumea si nici nu imi face placere sa o fac dar cu voi nu am putut sa ma abtin. asa ca de acuma inainte puteti comenta cat vreti voi ca nu sunt genu care sa comentez ca pizdele pe blog. Pace! p.s: gabi cernea

Anonim spunea...

@b. daca o fost asa de urat la party trebuia sa iti iei catrafusele si sa mars la timi!:D p.s.: vam lasat

daddy africa spunea...

gata ! calmati-va 1

Tavi spunea...

http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/popcorn.jpg

E.R. spunea...

Ba Tavi esti nebun? Mi-ai facut mega pofta pe popcorn acuma. :))

daddy africa spunea...

aici la poze dovada donatiei :
http://www.facebook.com/event.php?eid=300120189726#!/event.php?eid=300120189726