duminică, 22 noiembrie 2009

Varza murata nu mai e varza!

De cand mi-am inceput colaborarea cu WWMP, acest blog a inceput sa-si gaseasca un rost. Asta a fost undeva prin septembrie, cand am inclus postul despre asociatie in campania de promovare online a ei.
Mai apoi, datorita unei proaste mediatizari a evenimentului Ro-IFF, am revenit cu un post despre programul de la festival. Insa, am observat ca nu doar festivalul are nevoie de mediatizare, ci si restul evenimentelor aradene, pentru simplul motiv ca ele exista, doar ca nimeni nu stie de ele. Asa ca, am inclus in programul festivalului pe zile si evenimente sau activitati nelegate de Ro-IFF sau WWMP. Am observat pe parcurs ca interesul creste, asa ca am continuat, si din 19 oct m-am facut un nou prieten: Google Analytics. Din acea data el ma informeaza zilnic despre traficul blogului meu. Acum, dupa aproape o luna, cifrele arata asa[trafic 20 oct-21 nov]:

Vizite: 1063; aprox. 32 vizite/zi
Vizitatori unici: 502; aprox 15 vizitatori/zi
Au venit vizitatori din 15 tari, din care cei care chiar au stat pe site sunt din: Romania: 1026 vizite, Austria: 9, UK: 5, Mexic: 3, Moldova: 2, Ecuador: 1 
Din Romania au ajuns pe site locuitori din  19 orase, insa cei care au dat atentie continutului au fost din: Arad: 882 vizite, Bucuresti: 61, Timisoara: 41, Cluj-Napoca: 11, Brasov: 6, Iasi: 4, Sibiu: 2, Hunedoara: 2, Bistrita: 2.
Cele mai bune referinte le-am avut de pe:
- wwmp.ro: 135 vizite
- blogger.com: 81
- demedora.blogspot.com: 30 
- facebook.com: 17
- alexwwmp.blogspot.com: 13
- kristerrorz.blogspot.com, last.fm, vestic.ro: fiecare cate 6

Alte surse au fost: link direct: 647 si google search: 75

Singura problema cu noul meu prieten e ca nu vorbeste, ci doar arata cifre. Asadar, daca treceti pe aici si cititi, lasati un comment in care sa spuneti daca vi se par necesare si/sau folositoare informatiile gasite pe acest blog si daca ar trebui sa continui sa fac asta.

In incheiere, va multumesc pentru vizite, fie din interes, fie din curiozitate, si pentru includerea in listele voastre de bloguri.

Nu uitati de feedback!!!

Yours truly,
Trish.

4 comentarii:

Dora spunea...

Eu zic ca trebuie sa continui cu informatiile. Eu cand vreau noutati cu ce se petrece in oras accesez direct blogul tau, nu ma mai incurc cu alte surse. La tine gasesc exact ce ma intereseaza :)
Pana sa descopar blogul tau, ma plangeam ca nu se intampla nimic in locul asta uitat...acum vad ca se intampla cate unele..doar ca nu ajungeau la mine si asa cum nu ajungeau la mine probabil ca nu ajung la multi altii. Asa deci, keep up the good work :)

Trish spunea...

Dora, multumesc de feedback si pentru cuvintele de apreciere. Am sa tin cont de parerea ta.

Unknown spunea...

Dacă ai face un program cu toate zilele săptămânii ar fi super. Eu sunt de părere că avem multe evenimente si în timpul celorlalte zile, care nu apar. În rest, numai bine!

Trish spunea...

Exista si posturi cu activitati de luni pana joi, nu doar pt weekend. Atata ca sunt mai putine evenimente si de multe ori chiar nu am despre ce scrie. Bineinteles, sunt si subiectiva. Nu voi pune pe lista miercurea studenteasca din Space sau evenimente asemanatoare pt ca nu are nevoie de mediatizare.