vineri, 29 ianuarie 2010

Weekend 29-31ian. 2010

VINERI, 29 IAN. 2010

Nostalgie, ora ?: Stand-Up Comedy cu Tibi Popovici si Sica[?!]
After: Retro Party 
Acuma vreo 3 veri, am facut pt prima oara cunostinta cu live romanian stand-up comedy. Eram la Costinenti, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Decat vreo 5 oameni am ales sa mergem aici, restu' se muceau prin Tineretului. N-am stiut in ce ne bagam, dar am zis sa vedem, ca am auzit ca-i fain. Reclame. Reclame bune. Am ras. Si am ras bine. Dar nu doar de spot-urile foarte reusite prezentate, ci si de glumele unui tip destul de chubby, care nu parea sa promita mult. Dar pana la sfarsit ne-a aratat ca a meritat sa dam Tineretului pe Teatrul de Vara. Cand s-a terminat show-ul, am mers sa il felicitam si sa ne tragem in chip cu el. I-am sugerat lui Tibi sa treaca pe la Arad si a zis ca i-ar placea. A trecut o vreme de atunci, dar ma bucur ca s-a tinut de cuvant. E un semn ca in Arad, stand-up comedy-ul incepe sa prinda. Big Ups! See you there!

 


Flex, ora 21: Finala Karaoke Rock cu trupa WAW. Acces: liber

 

Tabiet Cafe[pe Eminescu], ora: ?: Karaoke. Intrare libera.

 

SAMBATA, 30 IAN. 2010


Nerv, ora 18: Layer 3-expozitie de arte plastice. Acces:liber.

"40 de lucrări realizate de 20 de artişti (studenţi dar şi masteranzi sau absolvenţi de arte plastice) din Arad, Oradea, Timişoara şi Bistriţa." C.L.H. pt vestic.ro 


Teatrul "Ioan Slavici", ora 19,00, sala mare: „Turandot“ de Carlo Gozzi 
Regia – Chris M. Nedeea 
Decorul – Onisim Colta 
Costumele – Oana Văran
Distributie: Alina Danciu, Andrei Elek, Giorgiana Popan şi mulţi alţii 

 
Tabiet Cafe[pe Eminescu], ora: ?: Retro Party[muzica anii '80-'90] Intrare libera.
 

DUMINICA, 31 IAN. 2010

Teatrul "Ioan Slavici", ora 19,00, sala mare: „Turandot“ de Carlo Gozzi 
Regia – Chris M. Nedeea 
Decorul – Onisim Colta 
Costumele – Oana Văran
Distributie: Alina Danciu, Andrei Elek, Giorgiana Popan şi mulţi alţii 

Flex, ora 21: Stand-up Comedy 100% aradean  
cu: Andu si inca 3 invitati speciali
After: Retro Party cu ESM. Intrare libera la ambele evenimente.

Un comentariu:

WWMP spunea...

Welcome back Trish!


WWMP Grup
www.wwmp.ro