marți, 26 ianuarie 2010

Program 27-28 ian. 2010

MIERCURI, 27 IAN. 2010


Teatrul "Ioan Slavici", ora 19,00, sala Studio: „Steaua fără nume“ de Mihail Sebastian

Regia – Dan Vasile 
Scenografia – Luminiţa Penişoară 


Renaissaince Room: Concert SIX -in cadrul serii studentesti UVVG- Acces: liber



Paranteza: nu-mi explic ce cauta tipii astia in localul asta. Poate or fii studenti la Goldis si si-or rezolvat un concert cu ocazia asta, dar in rest nu-mi explic ce cauta ei aici. Ultima oara i-am vazut in Flex. Dar..succes! Sper sa aiba public si sa nu vina vreun manelo-houser sa-i zice sa bage Chica Bomb, cum am patit eu sa fiu intrebata cand stateam la bilete pt Concert Costner daca nu canta si manele. In acelasi timp, daca concertul se va dovedi un succes, voi aprecia ambele parti pt. deschiderea catre un astfel de eveniment itr-o asemenea locatie. Sa vedem...

 



JOI, 28 IAN. 2010


Flex, ora 19: Seara de Film Amator. 


Din 21.01 2010, Seara de film amator s-a mutat in Flex. Va asteptam acolo, cu mai multe filme de la regizori noi si vechi si cu popcorn gratis! 





Teatrul "Ioan Slavici", ora 19.00, sala Studio: „Totul despre femei“, de Miro Gavran 
 Regia -Felix Crainicu 
Decorul – Doru Păcurar 
Costumele – Oana Văran 


Filarmonica, ora 19: "Tribuna Tinerelor Talente" cu concursul elevilor Liceului de Arta "Sabin Dragoi"





Dirijor: Dorin Frandeş









Nostalgie, ora ?: Karaoke. Intrare libera

Tabiet Cafe[str. M. Eminescu] 




Niciun comentariu: