duminică, 22 noiembrie 2009

Am fost la vot..

...cu trotineta! Si frate-mio cu bicicleta! Plimbare duminicala in familie pe strazile pline cu gropi ale Parnevei pana la Sectia de votare nr. 75 unde am mers, nu neaparat pt ca iubesc miscarea politica romaneasca intens, ci pentru ca sa simt ca am implinit 18 ani. Am vrut sa-mi aduc aminte, pentru ca prima oara cand am simtit asta  a  fost cand m-am trezit ca nu-mi mai vine alocatia, decat dupa ce depun ceva cerere si a doua oara a fost cand m-am dus sa iau adeverinta pt sport si mi s-a zis senin ca nu poate sa mi-o elibereze pt ca am implinit 18 ani si am fost scoasa din evidenta si ca sa intru din nou in evidenta trebuie sa-mi scot adeverinta de asigurat. Concluzia e ca daca faci 18 ani trebuie sa umblii dupa acte, de parca de la o anumita data devii alta persoana.
Pimbarea a fost fun! Am mai nimerit ceva gropi, am mai intors cateva priviri. Insa cel mai fun a fost sa vad spalatoria "Bolivia" care il avea ca imagine pe Fidel Castro, presedintele Cubei, pe steagul bolivian:

Cum se numeste? Ah, da! EPIC FAIL!
In cele din urma am ajuns la sectie. Am votat VERDEDar nu cu speranta ca va castiga, ci doar pentru ca e candidatul cu reputatia cea mai curata.

Niciun comentariu: